Cannes Lions 2019: założyciele Goodby Silverstein & Partners z nagrodą Lion of St. Mark

Jeff Goodby i Rich Silverstein, założyciele agencji reklamowej Goodby Silverstein & Partners, odbiorą nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

km
km
Udostępnij artykuł:

Lion of St. Mark to nagroda specjalna festiwalu Cannes Lions, przyznawana osobowościom, które przez całą swoją karierę w znaczący i wyjątkowy sposób przyczyniają się do kreatywności w branży reklamy i komunikacji.

Zarówno Jeff Goodby, jak i Rich Silverstein, swoją drogę zawodową zaczynali od dziennikarstwa. Goodby był reporterem i rysownikiem w "The Boston Herald American", "Time Magazine" i "Mother Jones", a Silverstein - art directorem w magazynie "Rolling Stone". Poznali się w agencji Ogilvy & Mather, a Goodby Silverstein & Partners założyli wraz z Andy Berlinem w 1983 r.

Agencja zdobyła na festiwalu Cannes Lions liczne nagrody za różnego rodzaju kampanie, w tym dla takich marek jak Budweiser, Hewlett-Packard, Polaroid, NBA, Nike, Sega Games, Chevrolet, czy Cheetos. Wiele jej prac znalazło swoje stałe miejsce w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.

W 2005 r. Goodby był przewodniczącym jury kategorii Titanium Lions, w 2002 r. kierował pracami jury kategorii Film, Press & Outdoor Lions, a w 1993 r. zasiadał w jury kategorii Film Lions. Z kolei Silverstein był w 2009 r. członkiem jury kategorii Titanium and Integrated Lions.

Tegoroczna, 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-21 czerwca br. Goodby i Silverstein odbiorą nagrodę Lion of St. Mark podczas finałowej gali w ostatnim dniu imprezy.

Poprzedni zdobywcy nagrody Lion of St. Mark:- 2018: Piyush Pandey (executive chairman i creative director w Ogilvy South Asia) i Prasoon Pandey (director w Corcoise Films)- 2017: David Droga (założyciel i creative chairman Droga5)- 2016: Marcello Serpa (były partner AlmapBBDO)- 2015: Bob Greenberg (założyciel, chairman i CEO agencji R/GA)- 2014: Joe Pytka (director, PYTKA)- 2013: Lee Clow (chairman w TBWAMedia Arts Lab, director of media arts w TBWAWorldwide)- 2012: Dan Wieden (współzałożyciel i global executive creative director agencji Wieden+Kennedy)- 2011: John Hegarty (założyciel i worldwide creative director agencji BBH).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu