SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cape Morris zaoferuje klientom usługi employer brandingu. Szefową Katarzyna Ryba

Agencja Cape Morris uruchamia nowy dział specjalizujący się w komunikacji employer branding (EB). Na czele zespołu stanęła Katarzyna Ryba. 

Katarzyna RybaArticle

W ramach działań EB Cape Morris oferuje swoim partnerom kompleksowe wsparcie obejmujące badania, strategię EB, kierunek komunikacji oraz realizację działań, aż po rekomendacje i zakup mediów.

- Przy współpracy i planowaniu strategii działań marketingowych zawsze uwzględniamy potrzeby naszych klientów, partnerów, dlatego jesteśmy podekscytowani wyodrębnieniem nowego działu Employer Branding, który jest naturalnym krokiem w rozwoju agencji Cape Morris. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych Partnerów, postanowiliśmy dalej rozwijać tę specjalizację, ponieważ employer branding to dynamicznie rosnący obszar marketingu - mówi Mateusz Walaszczyk, CEO agencji Cape Morris.

Katarzyna Ryba ma ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej i dotychczas pracowała w dziale partners care, obsługując kluczowych partnerów agencji.

W ostatnim czasie Cape Morris zrealizowała dla Digital Hub Warsaw (Bayer) kampanię employer brandingową pod hasłem “We are techwizards”. 
 

Dołącz do dyskusji: Cape Morris zaoferuje klientom usługi employer brandingu. Szefową Katarzyna Ryba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl