Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.

Marka alkoholi Captain Morgan (Diageo) ruszyła z nowym projektem - to gra Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed 30 lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.

Marka Captain Morgan przygotowała grę online dostępną po zeskanowaniu unikatowego kodu, znajdującego się na zawieszkach promocyjnych butelek. Inspiracją do formuły gry stała się popularna rozrywka w formie escape roomu, czyli rozwiązywania tematycznych zagadek w ograniczonym czasie w celu wyjścia z zamkniętego pomieszczenia.Użytkownik rozpoczyna grę od obecności na festiwalu muzycznym w 2030 roku. Podczas wydarzenia pojawiają się kłopoty, które gracz musi rozwiązać na czas. Aby to zrobić zostaje przeniesiony na domówkę z lat 90. W otoczeniu boomboxów, boazerii oraz innych gości ubranych zgodnie z ówczesną modą, musi wykonać różne zadania z pomocą ambasadora marki. Dopiero wtedy będzie mógł znaleźć drogę powrotną na festiwal i go uratować.

Raper B.R.O. i Captain Morgan

Polskim Ambasadorem kampanii Escape Room został raper oraz producent muzyczny – B.R.O. Muzyk został jednym z bohaterów gry, który towarzyszy użytkownikowi w rozwiązywaniu festiwalowej zagadki i pomaga w uratowaniu imprezy. Soundtrackiem do gry jest najnowszy hit Artysty – „Jeszcze będzie pięknie”, który stał się wakacyjnym przebojem regularnie granym w największych polskich radiostacjach.

Komunikacja w kanałach online oraz offline (w sklepach oraz lokalach gastronomicznych) ruszyła w październiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?