Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej

Sieć handlowa Carrefour zaczyna bliską współpracę z Google na rynku polskim. Chce wykorzystać unikalne narzędzia i know how internetowego giganta, żeby zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, także na urządzaniach mobilnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej

W ramach współpracy Google udostępni Carrefourowi swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z internetu i mobile’u.

Ponadto Google będzie prowadzić dla pracowników Carrefoura szkolenia i warsztaty dotyczące kompetencji cyfrowych.

Dla Carrefoura współpraca z Google ma trzy główne cele: zwiększeniu zakupów i portfela użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, rozwój zautomatyzowanej komunikacji i nowych rozwiązań technologicznych oraz digitalizację działalności i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w sieci.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/carrefour-chce-calkowicie-zrezygnowac-z-tradycyjnych-kart-produktowych-stawia-na-digitalizacje,7171160585734273a ##

- Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupy na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez internet - zapowiada Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

- Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w trzech wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce - dodaje Christophe Rabatel.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kasy-samoobslugowe-w-sklepach-convenience-carrefour,7171184385890433a ##

Grupa Carrefour i Google globalne partnerstwo ogłosiły w czerwcu ub.r. Zapowiedziały wtedy, że stworzą wspólne laboratorium innowacji, a oferta Carrefoura pojawi się we francuskiej wersji Asystenta Google.

W Polsce do Carrefoura należy prawie 900 sklepów: hiper- i supermarketów oraz sklepów osiedlowych i specjalistycznych, a także 20 centrów handlowych oraz ponad 40 stacji paliw. W grudniu 2017 roku firma w warszawskiej galerii handlowej Promenada uruchomiła hipermarket, który uznaje za swój najnowocześniejszy w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"