SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Działania przygotowały i realizują agencje Saatchi&Saatchi,  Arena Media, K2 Media i Performics.

Article

Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”. To ona ma uzasadniać dlaczego warto jeść produkty BIO.

Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest znany z poprzednich kampanii bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.

W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl, która pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, i teraz kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają  Arena Media, K2 Media i Performics.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
intern creative
rety, jakie to jest słabe.
2 0
odpowiedź