Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Działania przygotowały i realizują agencje Saatchi&Saatchi,  Arena Media, K2 Media i Performics.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carrefour w nowej reklamie z bobasem stawia na produkty eko (wideo)

Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”. To ona ma uzasadniać dlaczego warto jeść produkty BIO.

Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest znany z poprzednich kampanii bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.

W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl, która pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, i teraz kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają  Arena Media, K2 Media i Performics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]