SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rodzinne perypetie zamiast Rafała Rutkowskiego w reklamach Castoramy (wideo)

Sieć marketów budowlanych Castorama Polska wystartowała z nową odsłoną ubiegłorocznej kampanii realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. W serii spotów pokaże, jak z pozoru niewielkie zmiany wykonane w domu bądź mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych. Firma kończy cykl reklam z Rafałem Rutkowskim.

Article

Castorama rozszerza swoją poprzednią kampanię prezentującą ofertę o spoty pokazujące uniwersalne sytuacje i potrzeby, bliskie każdemu, kto posiada już własne mieszkanie. Strategia komunikacji zakłada pokazanie, jak produkty oferowane przez Castoramę mogą zmienić nie tylko wnętrze domu czy mieszkania, ale wnętrze człowieka.

Tym samym Castorama zakończyła serię kampanii z udziałem stand-upera i aktora Rafała Rutkowskiego. Występował on w reklamach firmy od marca ub.r.

- Zależy nam na pokazaniu naszym obecnym i potencjalnym klientom, że remont nie zawsze musi się wiązać z dużym poświęceniem. Dzięki profesjonalnemu wsparciu naszych doradców każdy może znaleźć rozwiązania adekwatne do swoich potrzeb i w rozsądnym budżecie. Wiąże się to ze stałym poszerzaniem naszego asortymentu o kolejne dedykowane nam produkty - mówi Sebastian Wężyk, marketing communication director w Castorama Polska.

W nowych spotach główną rolę grają konsumenci i ich potrzeby. Kampania składać się będzie z szeregu reklam wizerunkowych oraz wspierających je spotów produktowych. Uzupełnieniem dla całości działań są spoty radiowe utrzymane w podobnej tonacji co reklamy telewizyjne.

Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy film wizerunkowy jest emitowany od poniedziałku. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej, radio, internet, a także szerokie wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.

Autorem nowej strategii i komunikacji jest agencja 2012, która kontynuuje współpracę z Castoramą Polska. Media zaplanował dom mediowy Mindshare, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukowała Papaya.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rodzinne perypetie zamiast Rafała Rutkowskiego w reklamach Castoramy (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
goodnightvienna
Uśmiałem się do łez, obok Allegro i dziadków z Netii, najlepszy polski spot ostatnich lat, przywraca mi wiarę w polską reklamą, którą dość poważnie nadszarpnęli swoimi koszmarnymi, przaśnymi kampaniami Wedel, Biedronka, Trivago czy Kawa Prima.
12 8
odpowiedź
User
Jolka
W reklamie widzę moją rodzinę, męża i córki tyle że my mamy trzy córki, świetna reklama
11 8
odpowiedź