CCC sfinalizowało przejęcie sklepu internetowego DeeZee

Właściciel sieci sklepów z obuwiem, firma CCC sfinalizowała zakup 51 proc. udziałów w sklepie internetowym DeeZee. Zapłaciła za nie 13 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CCC sfinalizowało przejęcie sklepu internetowego DeeZee

Wstępną umowę zakupu przez CCC większościowego pakietu udziałów w DeeZee podpisano na początku lipca br.
Teraz transakcję sfinalizowano ustalając kwotę zakupu na 13 mln zł. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100 proc.  w ciągu najbliższych 5 lat.

W ramach zawartej umowy oferta marki DeeZee pojawi się w sklepach stacjonarnych CCC wraz z premierą kolekcji wiosna/lato 2019. Tzw. koncept „fashion corner” DeeZee ma przyciągnąć młode klientki do sklepów CCC,  zwiększając zarazem zasięg marki.

Z kolei w ofercie sklepu internetowego DeeZee.pl pojawiła się jedna z modowych marek CCC – Jenny Fairy. Planowany jest dalszy rozwój oferty produktowej oraz poszerzanie asortymentu marki DeeZee.

Obie firmy chcą wypracować kolejne pozytywne efekty synergii, tak by uzyskać status lidera w sprzedaży obuwia z segmentu fast fashion dla młodych klientek.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eobuwie-pl-sklep-buty-ccc-debiut-gielda-prawie-polowe-wplywow-ma-z-zagranicy,7171210318321793a ##

DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku. W ub.r. firma osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł.
W skład Grupy CCC wchodzą obecnie, oprócz sieci sklepów omnichannel CCC, Grupa Eobuwie i szwajcarska Grupa Vogele. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży Grupy CCC wynosi obecnie ponad 680 tys. m2 i liczy 1181 sklepów, w tym ponad połowę za granicą.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ccc-w-minionym-polroczu-z-400-mln-zl-z-e-commerce-w-przyszlym-roku-chce-miec-1-5-mld-zl,7171240295216769a ##

Sprzedaż za 2017 rok osiągnęła poziom ponad 4,1 mld zł. Grupa CCC obecna jest łącznie w 23 krajach (18 offline i 15 online).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa