SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD Action” zdecydowanym liderem wśród pism komputerowych

Na pozycji lidera wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.

Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 92 958 egz., czyli o 15,23 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był jest to największy wzrost w zestawieniu. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.

Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 58 766 egz., po wzroście o 1,58 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,33 proc. i ostatecznie wyniósł 30 020 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

CD Action

92 958

80 672

PC Format

58 766

57 853

Komputer Świat

30 020

41 312

PC World

21 250

26 482

Chip

16 412

20 389


W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,46 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei jako jedyny stracił tutaj „Chip” (Grupa Burda) - było to 6,72 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

CD Action

92 958

68 622

PC Format

58 766

54 481

Komputer Świat

30 020

26 726

PC World

21 250

19 817

Chip

16 412

17 594

 

Dołącz do dyskusji: „CD Action” zdecydowanym liderem wśród pism komputerowych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
nic nie pozostaje jak tylko życzyć dalszych sukcesów.
odpowiedź
User
no i co z tego...
i tak redakcja nie dostanie podwyżki :(
odpowiedź
User
Mnietek
Mam w dupie czasopisma kąpótrowe. Już nikt tego nie czyta. Tyle w temacie.
odpowiedź