SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ceneo z niższymi prowizjami i większym zasięgiem kampanii. Wsparcie biznesu w kryzysie pandemii

Platforma Ceneo.pl wprowadziła nowe rozwiązania mające wesprzeć firmy w okresie pandemii koronawirusa. Porównywarka cen oferuje obniżone kwoty prowizji w opcji Kup Teraz, tani pakiet analityczny oraz zwiększony zasięg kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.

Article

Ceneo.pl to polski serwis internetowy, który w 2005 r. wystartował jako porównywarka cenowa. W kolejnych latach platforma wprowadzała dodatkowe funkcjonalności, obecnie pozwala użytkownikom nie tylko na wyszukiwanie najtańszych ofert w sieci, ale także na łatwe dokonywanie zakupów u wybranych sprzedawców.

Obecnie z Ceneo.pl korzysta ponad 18 tys. sklepów internetowych.

Niższe prowizje i ulgi reklamowe

Teraz, w związku z kryzysem związanym z pandemią koronawirusa Ceneo.pl poinformowało, że od 14 kwietnia 2020 r. wprowadza dodatkowe rozwiązania mające ułatwić funkcjonowanie firm korzystających z tej platformy.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl składa się z kilku elementów:

  • Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą tej usługi do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30 do 60 proc. w zależności od kategorii.
  • Pakiet analityczny za 1 zł. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu firmy łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż.
  • Dodatkowy zasięg kampanii. Ceneo.pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25 proc. zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.
  • Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają za 1 zł funkcję „Przycisk Zadzwoń”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem ma być łatwiejszy.
  • Dodatkowe narzędzia promocji. Ceneo.pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Teksty przy ofercie” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta. Według zapowiedzi pakiet wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany do odwołania.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Ceneo.pl zanotowały 10,87 mln użytkowników i 106,6 mln odsłon, a sam serwis Ceneo.pl - 10,45 mln użytkowników i 98,9 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ceneo z niższymi prowizjami i większym zasięgiem kampanii. Wsparcie biznesu w kryzysie pandemii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl