SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Łazienki polecane przez życie” w kampanii Cersanit

Pod hasłem „Łazienki polecane przez życie” ruszyła kampania reklamowa producenta wyposażenia łazienek Cersanit. Działania przygotowały Brasil, Cube Group i dział wewnętrzny Cersanit.

Article

Przygotowany na potrzeby kampanii spot opiera się na statystykach obrazujących, ile czasu spędzamy w łazience. Dane pokazują,  że spędzamy w niej łącznie trzy lata naszego życia - z czego 6 miesięcy pod prysznicem, 3 miesiące w toalecie, a ponad 4 miesiące na goleniu. Cersanit podkreśla, jak niezwykle ważne jest, by jej wnętrze było idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Spot emitowany jest w internecie, w tym na kanałach social media Cersanit. Kampania potrwa do 15 czerwca.

Za przygotowanie kreacji spotu odpowiada Brasil, a kampanią digital i zakupem mediów zajęła się agencja Cube Group oraz dzieł marketingu Cersanit.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Łazienki polecane przez życie” w kampanii Cersanit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl