SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chiquita z Gruppa66 Ogilvy

Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła pracę nad działaniami dla producenta bananów Chiquita.

Zadaniem Agencji jest dalsza promocja maki wśród polskich konsumentów i dotarcie z przekazem o najwyższej jakości owoców oferowanych przez tego producenta.

Działania dla Chiquity przygotowuje zespół w składzie Dariusz Kubuj i Ela Ojczymek z Ogilvy Brand Consulting, Grzegorz Badzio, Maciej Lissowski oraz Ela Jarząbek z Gruppy66 Ogilvy.

„Chiquita jest znanym i optymistycznym brandem. Chcielibyśmy przekonać Klientów, że wybierając banany Chiquita, oprócz wysokiej jakości produktu, otrzymują także sporą dawkę optymizmu i radości. To dla nas wyzwanie, któremu postaramy się sprostać” – mówi Maciej Lissowski, Group Account Director w Gruppa66 Ogilvy.

Agencja prowadzi dla Klienta kompleksową obsługę. Zacznie pracę od zwrócenia większej uwagi na  promocje sklepowe – podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Chiquita z Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl