Chromatique obsłuży trzy marki koncernu Henkel

W maju agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek środków do prania Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki proszku do prania E.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Chromatique obsłuży trzy marki koncernu Henkel

Wygrane przez agencję Chromatique przetargi dotyczą działań projektowych dla dwóch marek z portfolio firmy Henkel - Somat oraz Perwoll. Współpraca ta obejmuje szeroką obsługę reklamową z zakresu komunikacji produktowej, aktywacji konsumenckiej, działań eventowych, CSR-owych, a także prowadzenie social mediów. 

Działania te są rozszerzone także o realizację letniej aktywacji konsumenckiej dla trzeciej marki Henkela - E.

- Cieszymy się, ze współpracy z markami firmy Henkel, które dołączą do naszego agencyjnego portfolio. Mamy bardzo szerokie doświadczenie reklamowe w kategorii laundry & home care, dlatego to dla nas tak ważne projekty i już nie możemy się doczekać, aby zacząć wspólnie działać. Wierzymy, że będzie to bardzo udana współpraca - mówi Jacek Baron, business development drector w agencji Chromatique.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"