Chromatique obsłuży trzy marki koncernu Henkel

W maju agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek środków do prania Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki proszku do prania E.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Chromatique obsłuży trzy marki koncernu Henkel

Wygrane przez agencję Chromatique przetargi dotyczą działań projektowych dla dwóch marek z portfolio firmy Henkel - Somat oraz Perwoll. Współpraca ta obejmuje szeroką obsługę reklamową z zakresu komunikacji produktowej, aktywacji konsumenckiej, działań eventowych, CSR-owych, a także prowadzenie social mediów. 

Działania te są rozszerzone także o realizację letniej aktywacji konsumenckiej dla trzeciej marki Henkela - E.

- Cieszymy się, ze współpracy z markami firmy Henkel, które dołączą do naszego agencyjnego portfolio. Mamy bardzo szerokie doświadczenie reklamowe w kategorii laundry & home care, dlatego to dla nas tak ważne projekty i już nie możemy się doczekać, aby zacząć wspólnie działać. Wierzymy, że będzie to bardzo udana współpraca - mówi Jacek Baron, business development drector w agencji Chromatique.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych