Chupa Chups z kampanią na Halloween

Z okazji przypadającego na koniec października Halloween marka słodyczy Chupa Chups (Perfetti Van Melle Polska) przygotowała akcję promocyjną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Chupa Chups z kampanią na Halloween

W tym roku, z okazji Halloween, Chupa Chups wychodzi do konsumentów ze specjalną kampanią prowadzoną w social mediach. Do zabawy marka zaangażowała TikTokerów, którzy na swoich kanałach pokażą jak lizak Chupa Chups 3D Czacha może zmienić zwykły dzień w najstraszniejsze Halloween.

"Potworne” stylizacje pojawią się także na Instagramie. Grupa zaangażowanych w kampanię influencerów pokaże się w wyjątkowej odsłonie – makijażach nawiązujących do trójwymiarowej Czachy Chupa Chups.

– Wszystkich fanów Halloween zapraszamy do wspólnej zabawy. Jeśli nie mamy możliwości samodzielnego wykonania halloweenowego make’upu zachęcamy do skorzystania z naszego filtra do instatories Chupa Chups 3D. Powala on na dobór aż czterech różnych makijaży inspirowanych trójwymiarowym lizakiem. Czekamy na Wasze wyjątkowo „straszne” zdjęcia i filmiki – komentuje Michał Bonecki, consumer marketing manager w Perfetti Van Melle Polska.

Kampania promująca lizaki Chupa Chups 3D Czacha realizowana na TikToku i Instagramie potrwa do listopada 2020 r.

Obsługą komunikacyjną kampanii zajmuje się Synertime. Za działania na Tik Toku odpowiada DMG CTRL Krzysztof Budzyński, na Instagramie G7/Livebrand.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu