SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”

W 2009 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), ale jej sprzedaż spadła. Jako jedyna w zestawieniu swoje wyniki poprawiła „Pani Domu” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w 2009 r. wyniosła 290 780 egz. i była o 14 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu”, którego sprzedaż wzrosła aż o 26 proc. do 273 978 egz. Tytuł ten jednak od czerwca do grudnia ub.r. nie ukazywał się co tydzień, ale w formie wydań łączonych, wydawanych co dwa tygodnie.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj” wydawany przez G+J Polska, który miał w 2009 roku sprzedaż ogółem na poziomie 175 957 egz. (spadek o 30 proc.).

 

 20092008
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie411 858290 780485 106336 460
Pani Domu454 356273 978433 435216 682
Naj343 158175 957474 145250 074

Dołącz do dyskusji: „Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podkański
te tytuły to brukowce

ogłupiają kobiety!!!
odpowiedź
User
eme
Chwila dla ciebie nie jest akurat typowym babskim głupim pismem
odpowiedź
User
adam1
nie one jedne należą do ogłupiaczy.
Czemu się dziwić, jeśli media publiczne ( z tzw misją) serwują filmy- sieczkarnie umysłów a w serwisach informacyjnych tanią sensację?
Które media inspirują do refleksji i wyciąganie własnych wniosków?
odpowiedź