Ciszewski PR dla Gaspol S.A.

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z firmą Gaspol S.A. - największym w Polsce dostawcą gazu płynnego w zbiornikach, gazu w butlach oraz autogazu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Umowa współpracy z Gaspol S.A. dotyczy działań public relations dla firmy Gaspol jako Oficjalnego Partnera Tour de Pologne, a przede wszystkim jako jedynej polskiej firmy zaangażowanej w sponsoring drużyn startujących w tym prestiżowym wyścigu.

Współpraca obejmuje standardowe działania media relations takie, jak opracowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz aranżowanie publikacji dotyczących aktywności firmy w zakresie sponsoringu jednej z 20 najlepszych grup kolarskich na świecie – zespołu Liquigas-Gaspol.Ponadto zadaniem agencji jest prowadzenie mobilnego biura prasowego w czasie trwania Tour de Pologne oraz stałe doradztwo w zakresie PR.

Magdalena Nurkiewiecz, Prezes Ciszewski Public Relations powiedziała - „Nasza agencja od lat angażuje się w projekty związane ze sportem, dlatego cieszy nas, że firma Gaspol zdecydowała się współpracować z nami przy tym wydarzeniu.”

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"