ROZWIŃ

Ciszewski PR dla marki El Sol

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę o współpracy zmarką El Sol należącą do portfolio Carlsberg Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za działania mediarelations przy obsłudze projektu Otwarte Pokazy Leżakowania z ElSol.

W czasie trzymiesięcznej współpracy agencja będzieodpowiedzialna za budowanie świadomości marki wśród mediów, a zaich pośrednictwem - wśród grupy docelowej.

Za realizację działań dla marki El Sol po stronie agencji będzieodpowiedzialny zespół Sylwii Sasal.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X