Ciszewski PR dla marki El Sol

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę o współpracy zmarką El Sol należącą do portfolio Carlsberg Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za działania mediarelations przy obsłudze projektu Otwarte Pokazy Leżakowania z ElSol.

W czasie trzymiesięcznej współpracy agencja będzieodpowiedzialna za budowanie świadomości marki wśród mediów, a zaich pośrednictwem - wśród grupy docelowej.

Za realizację działań dla marki El Sol po stronie agencji będzieodpowiedzialny zespół Sylwii Sasal.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"