SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wpaździerniku 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w październiku ur. wyniosła 73 704 egz.i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 614 egz. (spadek o 4,2 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do października 2007 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 67254 egz.

październik


2008

2007

ZKDPSprzedażogółem
CKM73 70487 068
Men's Health67 61470 596
Logo67 25468 666
Playboy57 69083 913


W październiku ur. prawie wszystkie tytuły zmniejszyły sprzedażw stosunku do poprzedniego miesiąca.

2008


październik

wrzesień

ZKDPSprzedaż ogółem
CKM73 704109 736
Men's Health67 61468 918
Logo67 25473 465
Playboy57 69056 108


W październiku ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 36 982egz., tracąc 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku.

październik


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes36 98241 807
Manager Magazin27 698-
Businessman.pl25 982-

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

2008


październik

wrzesień

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes36 98238 312
Manager Magazin27 69829 544
Businessman.pl25 98225 445

Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl