SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"CKM" i "Forbes" najchętniej czytane w I kw. 2008

W I kwartale 2008 roku najchętniej kupowanym miesięcznikiemlifestylowym dla mężczyzn był "CKM", natomiast największąpopularnością wśród magazynów biznesowych cieszył się "Forbes". Obasegmenty nie zanotowały większych zmian w porównaniu z tym samymokresem 2007 roku.

"CKM" (Marquard Media Polska) miał w I kwartale 2008 rokusprzedaż ogółem na poziomie 92 098 egz., czyli o ok. 1 600 egz.mniej niż w tym samym okresie 2007 roku - wynika z najnowszychdanych ZKDP opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazynutrzymał pozycję lidera wśród miesięczników lifestylowych dlamężczyzn.

Drugie miejsce zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), któryrozchodził się przeciętnie w ilości 77 556 egz. Natomiast trzeci wzestawieniu "Men's Health Polska" (Motor Presse Polska) ze średniąsprzedażą w wynoszącą 77 375 egz. zwiększył w porównaniu z Ikwartałem 2007 roku o ponad 12 tys. liczbę sprzedawanych egz.,dzięki czemu wyprzedził w rankingu shoppingowy "Logo" (Agora),który rozchodził się w 72 294 egz.

I kwartał

20082007
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
CKM128 64392 098130 00094 705
Playboy113 19677 556113 07581 009
Men's Health Polska110 00077 375100 00069 268
Logo111 69772 294108 56867 085


Natomiast wśród miesięczników biznesowych liderem pozostał "Forbes"(Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą wynoszącą prawie 41tys. egz., chociaż spadła ona w porównaniu z I kwartałem o 1,5 tys.egz. Drugi w rankingu jest "Manager Magazin" (Manager Media), któryutrzymuje sprzedaż na wyrównanym poziomie - w pierwszych trzechmiesiącach 2008 roku było to 30 582 egz. Udanie zadebiutował narynku "Businessman.pl" (MMG Polska), który przeciętnie rozchodziłsię w I kwartale obecnego roku w ilości 21 774 egz.

I kwartał

20082007
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Forbes70 71440 99964 89942 499
ManagerMagazin50 23130 58250 20230 449
Business
man.pl
50 02121 774b.d.b.d.

Dołącz do dyskusji: "CKM" i "Forbes" najchętniej czytane w I kw. 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl