SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie 2009 r. wyniosła 71 791 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) , który sprzedał się w ilości 67 228 egz. (rok temu 67 102). Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do listopada 2008 r. spadła o 10 proc. i wyniosła 60 455 egz.

W listopadzie 2009 r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie  39 448 egz., zyskując 15 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku. 

listopad

 
20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
CKM71 79170 796
Logo67 22867 102
Men's Health60 45567 658
Playboy55 70762 672
Forbes39 44834 020

 

2009

 
listopadpaździernik
ZKDPSprzedaż ogółem
CKM71 79186 518
Logo67 22869 746
Men's Health60 45562 531
Playboy55 70785 668
Forbes39 44839 098


 

Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podkański
Playboy pod rządami Mellera jest cieniutki

nie wiem po co go trzymaja

on żyje tylko programem w tv a nie malutkim tytułem prasowym ...
odpowiedź