Pod koniec lutego na największych nośnikach w Warszawie, czyli ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia, będących wizytówką firmy, pojawiła się widowiskowa kampania "Digital Kreatywnie".
Spoty, wyprodukowane oddzielnie dla każdego z centrum, przedstawiają olbrzymią falę wirujących kostek efektownie wkomponowaną w tło fasady obiektów.
Kampania prezentuje niezwykłe możliwości techniczne oraz najwyższą jakość obrazu cyfrowych ekranów. Pokazuje również, że reklama DOOH daje praktycznie nieograniczone możliwości kreacji, których ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia.

- Decydując się na kampanię "Digital Kreatywnie" chcieliśmy pokazać, że reklama na digitalach jest wyjątkowa. Możemy tworzyć angażujące treści, ale także nieszablonowe kreacje, które budzą zainteresowanie odbiorców, są zauważalne i zapadają w pamięć, a tym samym wzmacniają wizerunek reklamowanych marek - mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.
Za pomysł i realizuję wideo odpowiadała agencja kreatywna Sadaj Studio Warszawa.











