ROZWIŃ

ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło

Agencja ClickAd wygrała przetarg Ministerstwa Finansów na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Program e-Cło. Pokonała w nim pięciu konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło

Oprócz ClickAd o obsługę kampanii walczyły też Mediacap, Fabryka Komunikacji Społecznej, Pert Public Relations, Agencja Reklamowa Formind i spółka Jero.

Zaplanowana przez resort finansów kampania ma na celu zaprezentowanie społeczeństwu zmian zachodzących w Służbie Celnej, dzięki wprowadzeniu usług elektronicznych i rozwiązań Programu e-Cło (zamiast papierowego obiegu dokumentów zakładającego obieg w pełni elektroniczny).

Działania mają obejmować klip z dwoma ekspertami (3 minutowy i jego 30-sek. wersję), aplikację Celnicy, dodatkowe wideo pokazujące e-usługi Służby Celnej. ClickAd odpowiada za przygotowanie tych działań, a także prowadzenie profili Programu e-Cło w mediach społecznościowych.

Kampania będzie realizowana od momentu podpisania umowy z agencją do końca lipca br. Jej budżet nie został podany.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu