ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło

Agencja ClickAd wygrała przetarg Ministerstwa Finansów na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Program e-Cło. Pokonała w nim pięciu konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło

Oprócz ClickAd o obsługę kampanii walczyły też Mediacap, Fabryka Komunikacji Społecznej, Pert Public Relations, Agencja Reklamowa Formind i spółka Jero.

Zaplanowana przez resort finansów kampania ma na celu zaprezentowanie społeczeństwu zmian zachodzących w Służbie Celnej, dzięki wprowadzeniu usług elektronicznych i rozwiązań Programu e-Cło (zamiast papierowego obiegu dokumentów zakładającego obieg w pełni elektroniczny).

Działania mają obejmować klip z dwoma ekspertami (3 minutowy i jego 30-sek. wersję), aplikację Celnicy, dodatkowe wideo pokazujące e-usługi Służby Celnej. ClickAd odpowiada za przygotowanie tych działań, a także prowadzenie profili Programu e-Cło w mediach społecznościowych.

Kampania będzie realizowana od momentu podpisania umowy z agencją do końca lipca br. Jej budżet nie został podany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"