CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie

CNN pozostaje liderem wśród największych międzynarodowych marek informacyjnych w Europie - wynika z badania Ipsos Affluent Survey Europe za 2014 rok.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie

CNN za pośrednictwem telewizji, platform internetowych i mobilnych co miesiąc dociera do 36 proc. zamożnej widowni na naszym kontynencie.  Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują takie stacje jak Sky News (28 proc.), BBC (27 proc.), Euronews (24 proc.), CNBC (13 proc.), Bloomberg (12 proc.) i Al Jazeera English (8 proc.).

Pod względem samej telewizji, CNN w ciągu miesiąca dociera do 30 proc. publiczności w Europie. Natomiast ze strony internetowej stacji korzysta 11 proc. odbiorców,  co pozwala jej wyprzedzić „New York Times” (9 proc.) i „Financial Times” (8 proc.).

Affluent Europe bada nawyki 13 proc. najzamożniejszych Europejczyków. Sondaż przeprowadzony został metodą hybrydową łączącą telefoniczne wywiady wspomagane komputerowo i badania terenowe na próbie 27 788 respondentów z 21 krajów. Bieżące wyniki badania odnoszą się do okresu styczeń-grudzień 2014.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii