CNN z Philipsem

Telewizja CNN International podpisała umowę sponsorską z firmąPhilips.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach tej umowy Philips będzie sponsorem pierwszego stałegopasma programowego o tematyce zdrowotnej na antenie CNNInternational - informuje serwis Brand Republic.

Umowa będzie obowiązywać do końca przyszłego roku, a wspomnianepasmo zostanie uruchomione jeszcze w tym tygodniu i będą mogli jeoglądać widzowie CNN w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce orazw USA.

Philips zamierza wykorzystać tą platformę do promowania wtelewizji, internecie i w przestrzeni mobilnej swojej wizji"prostoty" wokół nowej comiesięcznej koncepcji o nazwie VitalSigns.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu