Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja

W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja – uosobienie empatii, hojności i dobrej woli. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja

Coca-Cola rozpoczęła tegoroczną kampanię od wyjazdu do Rovaniemi wspólnie z grupą zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów. Jedną z aktywności jakie czekały na uczestników była wizyta na poczcie zarządzanej przez Elfy, do której trafiają listy z całego świata. 

Kartka świąteczna w AI

Wyjątkową kartkę, stworzoną przez AI może wygenerować jednak każdy, również w zaciszu własnego domu. Co trzeba zrobić? Wystarczy skorzystać ze specjalnego narzędzia na stronie Create Real Magic. Za pomocą kilku kliknięć należy wybrać temat, scenerię i styl, a sztuczna inteligencja przygotuje dla nas jedyną w swoim rodzaju pocztówkę.

Przez tegoroczną kampanię Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. Film z tej wyjątkowej akcji, która zakończyła się zaręczynami.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z agencjami MediaCom, Fortis oraz 24/7 Communication, która była odpowiedzialna za działania komunikacyjne. Do akcji viralowej ekrany udostępniła firma Screen Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"