Codziennie pod opieką witamin

Pierwsza prasowa kampania preparatów Multivitamol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W październiku firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci MULTIVITAMOL. Prowadzona jest pod hasłem "Codziennie pod opieką witamin". Jej celem jest przedstawienie nowego wizerunku syropu Multivitamol, poinformowanie o nowym preparacie w serii - saszetkach Multivitamol 4+ i promocji konsumenckiej.

Kampania prasowa syropów Multivitamol, skierowana do rodziców dzieci powyżej 1 roku życia, jest prowadzona w miesięcznikach Mamo to ja, Mam dziecko, Dziecko. Zaś saszetki Multivitamol 4+ są wspierane reklamami prasowymi i artykułami sponsorowanymi w tygodniku Tina i miesięcznikach Uśmiech Rodziców i Rytmy Zdrowia. Oba produkty zostały zgłoszone do konkursu Super Produkt 2004 pisma Mam dziecko.

Dzieci i ich rodzice będą mogli wziąć również udział w trwającej od października do grudnia zabawie Zdobywaj nagrody. Wystarczy przesłać kupon z 2 kodami kreskowymi z opakowań Multivitamol 4+. Co miesiąc pierwsze 200 osób otrzyma atrakcyjne nagrody -  odtwarzacze CD z minikaraoke i plecaki. Zaś wszyscy uczestnicy konkursu zeszyty do kolorowania. Akcja została ogłoszona w miesięcznikach cieszących się dużą popularnością wśród dzieci w wieku przedszkolnym - Kubuś Puchatek, Księżniczka, Komputerowa Gratka. Do pism zostały dołączone ulotki informujące o produkcie i konkursie wraz z próbkami preparatu. Ponadto przedszkolaki otrzymają je wraz miesięcznikiem Uśmiech Rodziców. Dodatkowo reklama konkursowa z kuponem zostanie zamieszczona w Tinie i Rytmach Zdrowia.

Hasło kampanii "Codziennie pod opieką witamin" podkreśla znaczenie witamin i minerałów w codziennej diecie dzieci. Choć potrzebne w niewielkich dawkach, są niezbędne dla prawidłowego rozwoju, wzrostu i dobrego samopoczucie. Hasło zostało zilustrowane w reklamach prasowych wspólną radosną zabawą dzieci z sympatycznym opiekunem - postacią z opakowań  preparatów. Ponadto w artykułach i materiałach promocyjnych rodzice będą mogli zapoznać się z opinią eksperta dr Piotra Albrechta z Kliniki Gastroenterologii i Żywienia Dzieci.

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Natur Produkt Zdrovit we współpracy z agencją reklamową CB4 Promocja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"