Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamę "Bodymax Od Serca"

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"

Agencja Communication Unlimited opracowała billboardy sponsorskie suplementu diety "Bodymax od Serca" w płynie do kampanii telewizyjnej, a także key visual oraz animację do social mediów. Billboardy sponsorskie są obecne w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-communication-unlimited-pracuje-dla-marki-finture ##

Produkowany przez Orkla Care produkt Bodymax Od Serca w płynie to nowość na rynku. Jest to jedyny produkt multiwitaminowy w takiej postaci, który wspiera nie tylko układ naczyniowo-sercowy, ale również mózg oraz odporność.

Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu