SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamę "Bodymax Od Serca"

Article

Agencja Communication Unlimited opracowała billboardy sponsorskie suplementu diety "Bodymax od Serca" w płynie do kampanii telewizyjnej, a także key visual oraz animację do social mediów. Billboardy sponsorskie są obecne w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat.

Produkowany przez Orkla Care produkt Bodymax Od Serca w płynie to nowość na rynku. Jest to jedyny produkt multiwitaminowy w takiej postaci, który wspiera nie tylko układ naczyniowo-sercowy, ale również mózg oraz odporność.

Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl