ComPress dla Oświeconej Warszawy

Agencja Public Relations ComPress wspiera Fundację Stoen RWE w organizacji akcji społecznej Oświecona Warszawa, która ruszyła 10 kwietnia tego roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 W ramach akcji Fundacja Stoen RWE zamontuje sto latarni w niebezpiecznych i niedoświetlonych miejscach wskazanych przez warszawiaków.

Celem akcji Oświecona Warszawa jest zidentyfikowanie miejsc niebezpiecznych w stolicy, szczególnie w porze nocnej. Akcja wspiera działania prowadzone na rzecz poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Warszawy. Koncepcja kampanii została stworzona przez ComPress na potrzeby współpracy ze STOEN S.A. w obszarze Public Relations.

Lista 80 najbardziej niebezpiecznych z powodu niedoświetlenia miejsc w Warszawie powstała we współpracy z Urzędem Miasta i Komendą Stołeczną Policji. Decydujący głos w sprawie lokalizacji nowych latarni będzie należał do warszawiaków. Do 10 maja mogą oni wskazywać wybrane miejsca na stronie internetowej www.oswieconawarszawa.pl, oddać głos w konkursie Gazety Stołecznej lub zadzwonić do Radia Złote Przeboje.

Na potrzeby akcji ComPress pozyskał patronaty medialne: Gazety Wyborczej, Radia Złote Przeboje, TVP3 i AMS oraz patronat Zarządu Transportu Miejskiego. Oświecona Warszawa promowana jest w mieście przez billboardy i plakaty na słupach ogłoszeniowych oraz przez plakaty we wszystkich środkach komunikacji miejskiej: w autobusach, tramwajach i metrze.

Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Komenda Stołeczna Policji, Zarząd Transportu Miejskiego.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Złote Przeboje, TVP3, AMS.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu