SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"

"Mamo, to ja" liderem sprzedaży miesięczników dla rodziców w 2006 roku.

Liderem segmentu magazynów parentingowych, adresowanych do rodziców, jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). W grudniu 2006 osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 134 722 egz. (wzrost o 30 proc. w stosunku do grudnia 2005 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się  ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 107 787 egz., a na trzecim  ‘Mam Dziecko’ (Bauer), ze średnią 90 729 egz.

grudzień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja134722113272
Dziecko10778793655
Mam Dziecko9072994861
Rodzice7647290572
Twoje dziecko7316068958

2006

grudzieńlistopad
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja134722103247
Dziecko10778794791
Mam Dziecko9072973008
Rodzice7647263103
Twoje dziecko7316060820

W całym 2006 roku najwięcej sprzedał miesięcznik ”Mamo, to ja”  - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 104 354 egz. Na drugim miejscu ”Dziecko” – 95 906 egz., na trzecim ”Mam Dziecko” – 91 762 egz.., na czwartym  ”Rodzice” – 73 289 egz. a ostatnim  ”Twoje Dziecko” – 71 810 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl