Cut The Mustard przygotowała reklamę z AI dla Oclean

Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowano do niej influencerów z pięciu krajów: Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard  przygotowała reklamę z AI dla Oclean

Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów, która wchodzi na europejskie rynki. Startująca kampania jest pierwszą w Europie produkcją reklamową, wprowadzającą na rynki europejskie (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry), nowy model szczoteczki sonicznej Oclean X Ultra.  

Każdy z zaangażowanych influencerów w kampanii prezentuje wybrany benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design.  

Kolejnym innowacyjnym elementem kampanii jest zaangażowanie w projekt wirtualnej influencerki Meta_Queen, czyli postaci z pogranicza AI i CGI. To nowoczesne podejście nie tylko podkreśla zaangażowanie Oclean w innowacje, ale także demonstruje potencjał technologii i sztucznej inteligencji w tworzeniu angażujących i wciągających doświadczeń reklamowych.

Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wyżej wymienione rynki, odpowiada Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"