SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę brytyjskiego cyfrowegobudżetu reklamowego firmy Panasonic.

W przetargu na budżet japońskiego producenta AKQA pokonała trzynie wymienione z nazwy agencje. Wcześniej z firmą współpracowała wtym zakresie agencja Inbox Digital, należąca do Digital MarketingGroup.

AKQA będzie odpowiedzialna za strategiczny i kreatywny rozwójcyfrowych kampanii promujących w Wielkiej Brytanii elektronicznemarki Panasonica, m.in. aparatów cyfrowych Lumix i płaskichtelewizorów Viera.

"Panasonic to wielka globalna marka. To naprawdę ekscytującezwycięstwo dla nas i z niecierpliwością czekam na opracowywanieświatowej klasy kampanii, które ustanowią nowy standard wmarketingu elektroniki konsumenckiej" - stwierdził Guy Wieynk,europejski dyrektor zarządzający w AKQA.

W listopadzie ubiegłego roku Panasonic ogłosił również nierozstrzygnięty do tej pory przetarg na swój warty 60 milionówfuntów europejski budżet reklamowy, po tym jak zrezygnowała z niegoagencja Amsterdam Worldwide.

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl