Cyfrowy Polsat ma już 2 mln abonentów

Z grudniowych raportów sprzedaży wynika, iż dekodery CyfrowegoPolsatu ma już dwa miliony polskich gospodarstw domowych -poinformowała spółka w komunikacie. Tym samym platforma znaczącowyprzedza pod względem ilości abonentów konkurencyjnych operatorów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Znaczny wzrost liczby klientów naszej platformy satelitarnejjest związany z kilkoma czynnikami, a jednym z najważniejszych jestskuteczny marketing-mix. Oferujemy bardzo dobry, dojrzały produkt -bogatą i ciekawą ofertę programową w atrakcyjnej cenie. Od wrześniazeszłego roku wprowadziliśmy do oferty kilkanaście nowych kanałów,spośród których wiele bije rekordy oglądalności na świecie - mówiDominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Platforma jesienią br. rozpoczęła sprzedaż dekoderów HD,uruchomiła kanał Polsat Sport HD, a w grudniu włączyła do swojejoferty cztery kanały BBC, które posiada w Polsce na wyłącznośćwśród operatorów satelitarnych. Obecnie Cyfrowy Polsat prowadzitakże intensywną kampanię reklamową.

Cyfra+ poinformowała pod koniec listopada, że ma 1 mlnabonentów, zaś platforma N podała na październikowej konferencjiprasowej, że liczba jej użytkowników to 204 tys. osób.

Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiona w 2000 roku jest największąplatformą satelitarną w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniejoferującą odbiór 62 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych,dziewięciu radiowych i setek niekodowanych stacji zagranicznych(free-to-air).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?