Cyfrowy Polsat mógł mieć 53,5-74,7 mln zł zysku netto w II kw.

. Skonsolidowany zysk netto Cyfrowego Polsatu mógł wynieść od 53,5do 74,7 mln zł w II kw. 2009 roku, przy konsensusie na poziomie64,9 mln zł wobec 79,8 mln zł zysku netto rok wcześniej, wynika zprognoz analityków sześciu domów maklerskich ankietowanych przezagencję ISB.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Cyfrowy Polsat opublikuje wyniki w czwartek, 20 sierpnia.

"Spodziewamy się, że spółka zwiększy przychody w 2Q'09 o 17,5%r/r do poziomu 326 mln zł. Zakładamy, że ARPU w 2Q'09 wyniosło34,64 zł czyli o 1,8% mniej niż w 2Q'08. Jednocześnie oczekujemy,że w tym okresie spółka pozyskała 57 tys. nowych abonentów (baza nakoniec 2Q'09 wg naszych szacunków wynosiła 2,86 mln abonentów). Wskali całego roku prognozujemy wzrost bazy abonentów o 368,1 tys.r/r" - oceniają analitycy Beskidzkiego Domu Maklerskiego.

Według analityków DM Millenium wyniki spółki w II kwartale byłygorsze niż przed rokiem, a głównym powodem tego stanu rzeczy byłsłaby złoty.

Analitycy z sześciu domów maklerskich uwzględnionych w prognoziespodziewają się, że przychody Cyfrowego Polsatu wyniosły w II kw.315,4-335,8 mln zł, przy konsensusie na poziomie 328,4 mln zł wobec277,3 mln zł przed rokiem.

W II kw. wynik operacyjny (EBIT) spółki może wynieść 66,9-82,4mln zł zysku przy konsensusie na poziomie 77,3 mln zł wobec 99,4mln zł przed rokiem.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu