SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Reality-show „Sablewskiej sposób na...” ogląda średnio 890 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, emitującymi w tym czasie głównie powtórki.

fot. tvnfot. tvn

Nowy program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 17.20, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd wyemitowanych odcinków wyniosła 893 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek programu Mai Sablewskiej, który śledziło 969 tys. widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-02-2016

17:24:22

969 449

6,89%

28-02-2016

17:23:37

955 299

6,99%

06-03-2016

17:24:43

752 582

5,58%

Średnio:

893 089

6,50%

W paśmie nadawania programu „Sablewskiej sposób na...” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,02 proc., nadająca w tym czasie głównie powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”. Druga jest TVP2 (7,88 proc.; powtórki „Na sygnale”), a trzeci - Polsat (7,76 proc.; filmy fabularne i powtórki programu „Nasz nowy dom”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należy do TVP1, a drugie do Polsatu.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 064 126

15,02%

10,81%

TVP2

1 082 853

7,88%

7,04%

Polsat

1 066 460

7,76%

10,61%

TVN - Sablewskiej sposób na...

893 089

6,50%

9,02%

Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi ona tam podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leszek
Sablewska przegrywa z powtórkami. Nie warto dawać jej programu więcej.
odpowiedź
User
kropka
To jest tragedia! Rozumiem, że TVN wspiera prezenterów poszkodowanych przez los i genetykę , ale dlaczego kosztem widzów?
odpowiedź
User
Niestety
Oglądałam kilka odcinków z różnych sezonów. Ona z tych kobiet robi straszydła ubierając je w rzeczy rodem że stadionu. A makijaż jak do biurdelu. Kiedy budżet jest ograniczony, nie można zrobić kopii z zachodniego żurnala, w czym ta pani się wyspecjalizowała. Efekty jej własnych prób? Opłakane.
odpowiedź