Czapki New Era pojawią się w Polsce w salonach Sizeer

Amerykańskie czapki bejsbolówki New Era pojawią się pod koniec br. w Polsce. Ich dystrybutorem będzie Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci salonów Sizeer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marketing Investment Group będzie dystrybuować nie tylko czapki New Era (typu fullcap i snapback), lecz także akcesoria i konfekcję tej marki. Ponadto firma planuje współpracę z hurtowniami mającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle' owe. W tych punktach produkty New Era z nowej kolekcji będą dostępne już w grudniu br. Wtedy też pojawią się w wybranych salonach Sizeer (a także serwisie e-sizeer.com), które należą do Marketing Investment Group.

- Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami klubów amerykańskiej ligi bejsbolowej i futbolowej każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji Fun lub Lifestyle. W szerokiej ofercie marki, którą zaproponujemy naszym klientom, każdy znajdzie coś dla siebie - deklaruje Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony Marketing Investment Group. - Wierzymy, że polscy klienci docenią wartości, jakie niesie ze sobą historia marki i jej dziedzictwo. Od ponad 90 lat nikt inny nie zaskarbił sobie takiego zaufania zarówno profesjonalistów, jak i tych, którzy wielbią ten profesjonalizm - dodaje.

grafika

Marketing Investment Group oprócz punktów Sizeer jest również właścicielem salonów 50 style i Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem w Polsce marek odzieżowych Timberland, Umbro, Lacoste, Mizuno, Confront i Feewear.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii