SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Członek zarządu PMPG, wydawcy „Wprost” kupił akcje spółki

Jedna z osób z zarządu Platformy Mediowej Point Group, właściciela m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, kupiła w ostatnim czasie 235 963 akcji spółki. Za te papiery zapłaciła ponad 87 tys. zł.

Michał M. Lisiecki, prezes PMPG / fot. Maksymilian Rigamonti Article

Transakcje dokonane przez członka zarządu PMPG miały miejsce w dniach od 9 do 16 czerwca br., a poinformowano o nich w raporcie bieżącym wydanym 18 czerwca br.  9 czerwca nabywca kupił 20 000 akcji spółki płacąc za nie 6 800 zł.  Kolejne transakcje odbyły się: 10 czerwca (zakup 19 405 akcji za 6 791,75 zł), 11 czerwca (zakup 47 550 akcji za 17 593,5 zł) , 12 czerwca (zakup 27 000 akcji za 9 990,00 zł), 13 czerwca (zakup 8 000 akcji za 2 880 zł) i 16 czerwca (zakup 113 308 akcji za 43 057,04 zł). Łączna wartość transakcji opiewa na kwotę 87 112 zł. Zakupione 235 963 akcje  stanowią jednak 0,24 proc. kapitału zakładowego PMPG.

W komunikacie nie podano, który z członków organu zarządzającego spółki dokonał tej transakcji, bo osoba ta nie wyraziła zgody na publikację jej danych osobowych. W zarządzie PMPG zasiadają prezes Michał M. Lisiecki i członek zarządu Tomasz Sadowski.

W środę 18 czerwca br. ukazał się też inny raport bieżący, w którym podano, że Lisiecki dokonał transakcji na akcjach PMPG w okresie od 14 listopada 2013 roku do 10 czerwca  2014 roku. Spowodowały one zwiększenie jego udziału w kapitale zakładowym spółki oraz w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu o 1 proc.  Aktualnie prezes PMPG posiada 63 517 789 akcji, które stanowią  61,14 proc. kapitału zakładowego i uprawniają do 61,18 proc. głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

Po publikacji raportów w sieci pojawiły się spekulacje, że transakcje dokonane ostatnio przez jednego z członków zarządu miały związek z opublikowaniem we „Wprost” taśm z rozmowami osób z rządu. Numer z sensacyjnym materiałem ukazał się w poniedziałek 16 czerwca br., ale w sieci informacja o tym, co znajdzie się w wydaniu, zaistniała już 14 czerwca br. Wydanie tygodnika z artykułem o taśmach szybko zniknęło z kiosków, chociaż zostało wydrukowane w podwyższonym nakładzie (więcej na ten temat).

Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowy PMPG, nie komentuje tych spekulacji. - Raport bieżący trzeba widzieć w kontekście wcześniejszych raportów publikowanych przez spółkę. Publikujemy je cyklicznie, zgodnie z obowiązkiem informacyjnym - mówi nam Pawłowska-Pojawa. Podkreśla ona, że w raporcie wymieniono transakcje odbywające się w ostatnich kilkunastu dniach, a więc sprzed jakichkolwiek informacji o nagraniach. - Data publikacji tego raportu wynika z przepisów dotyczących obowiązków informacyjnych spółki notowanej na GPW – informuje Pawłowska-Pojawa.

Na zamknięciu piątkowej sesji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie kurs akcji PMPG wyniósł 38 groszy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Członek zarządu PMPG, wydawcy „Wprost” kupił akcje spółki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mack
coś tu śmierdzi? ...
10 9
odpowiedź
User
michał
składy węgla:)
11 9
odpowiedź
User
Soleil
Cytując klasyka "to stenotypisci (raportów biezacych) a nie dziennikarze piszą te artykuly"...haha
11 10
odpowiedź