SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowe agencje PR z Hollywood zostaną połączone

PMK-BNC oraz Rogers & Cowan, dwie największe agencje public relations z Hollywood, połączą się w jeden podmiot. Obie marki należą do koncernu IPG.

Article

Właściciel PMK-BNC oraz Rogers & Cowan podjął decyzję o połączeniu agencji z uwagi na rosnące koszty prowadzenia biznesu, a także umacniającą się pozycję konkurencyjnych, niezależnych firm - podał "The New York Times".

Nową strukturą pokieruje Cindi Berger jako prezes oraz Mark Owens jako dyrektor zarządzający. Berger kieruje obecnie PMK-BNC, a Owens jest szefem agencji Rogers & Cowan.

Na razie nie wiadomo, pod jaką nazwą będą działały agencje po fuzji. Razem mają ponad 500 klientów, w tym aktorów Hollywood: Denzela Washingtona, Brie Larson, Roberta Redforda, Michaela B. Jordana, Felicity Jones czy Chrisa Pratta. Pracują także dla Eltona Johna, Katy Perry oraz marek Mastercard, McDonald's,  Audi, YouTube, Samsung, Verizon.

Przychody PMK-BNC oraz Rogers & Cowan wyniosły w ubiegłym roku 9,71 mld dolarów.

Butikowe agencje PR umacniają się

W ostatnich latach na amerykańskim rynku PR pojawiło się kilka butikowych agencji, które pozyskują klientów obsługiwanych wcześniej przez sieciowych graczy. W 2016 roku byli menadżerowie PMK-BNC założyli Kovert Creative - reprezentują głównie komików (Jimmy Kimmel i Amy Poehler). Rok później na rynek weszła Narrative, która dba o interesy Jennifer Lawrence i Margot Robbie. Założona w ubiegłym roku Lede Company w swoim portfolio ma takie gwiazdy jak Lady Gaga, Reese Witherspoon i Rihannę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czołowe agencje PR z Hollywood zostaną połączone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl