SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery nowe osoby w Notorius Interactive

Pracę w agencji Notorius Interactive rozpoczęli Mateusz Jabłoński, Monika Klapiszewska, Anna Araszkiewicz i Hanna Guryl.

Wszyscy nowi pracownicy Notorius Interactive będą odpowiadać za nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz prowadzenie działań dla obecnych kontrahentów agencji.

Mateusz Jabłoński poprzednio pracował w agencji Albedo Marketing. Studia w zakresie marketingu politycznego ukończył na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Monika Klapiszewska (na górnym zdjęciu po prawej) do tej pory zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych w czasopismach związanych ze sztuką oraz pracowała w jednej z najpopularniejszych poznańskich galerii. Ukończyła zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Hanna Guryl (na dolnym zdjęciu po prawej) do tej pory pracowała w galerii sztuki oraz w dziale marketingu jednej z poznańskich firm. Skończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Anna Araszkiewicz poprzednio zajmowała się obsługą klientów w warszawskiej filii Delikatessen Brand & Design Agency. Wcześniej studiowała handel i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Cztery nowe osoby w Notorius Interactive

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
a może coś
odpowiedź