Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica

Agencja brandingowa Czteryczwarte przygotowała identyfikację wizualną linii produktów Bio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica

Znakiem rozpoznawczym linii Bio produktów z Piątnicy jest krowa w kwiatki.

- Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki - komentuje Joanna Aleksandrowicz, new business & PR director Czteryczwarte. - Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie - dodaje specjalistka.

Symbol jest obecny na opakowaniach mleka czy twarogu ekologicznego.

grafika
grafika

"Z Piątnicy, no bo skąd!"

OSM Piątnica w ostatnich tygodnaich zintensyfikowała działania marketingowe. Od września trwa kampania "Z Piątnicy, no bo skąd!" z udziałem mieszkanki Podlasia, pani Eugenii. Do działań digitalowych zaangażowano popularnego twórcę internetowego, Krzysztofa Gonciarza, który w swoim vlogu promował jogurt typu islandzkiego Skyr.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"