"Czteryczwarte" dla mBanku

Agencja "Czteryczwarte" stworzyła nową kampanię wizerunkową mBanku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania - widoczna w TV, Internecie i mKioskach - bawi się klasyczną konwencją reklamy i zachęca odbiorcę do kierowania się... zdrowym rozsądkiem.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz budowa wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych. Powstały 5 lat temu mBank jest pierwszym wirtualnym bankiem w Polsce. W tak krótkim czasie z jego usług skorzystało już milion klientów, którzy polecają mBank swoim znajomym. Aspekt polecenia stał się częścią przekazu kampanii.

- Zależało nam, aby w oryginalny sposób pokazać prawdziwą przewagę mBanku: większość konkurencyjnych banków oferuje krótkotrwałe promocje, podczas gdy w mBanku najlepsza oferta to standard. Rekomendacja naszych klientów to najlepszy argument i jednocześnie nasze najlepsze "narzędzie" marketingowe - podkreśla Ewelina Sadowska-Pilc z mBanku, szef Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką.

Agencja, obsługująca mBank od 1,5 roku, stworzyła spot, który otwarcie zachęca do samodzielnego sprawdzania informacji niezależnie od przekazu reklamy, wobec faktu, że klient i tak wybiera to, co dla niego najlepsze. Co ciekawe, w kręceniu spotu oprócz statystów wystąpili prawdziwi klienci mBanku.

Nowy spot bawi się konwencją reklamy, odwołując się do braku zaufania odbiorców.

- Odbiorcy zmęczeni natłokiem informacji i wszechobecnymi chwilowymi promocjami mają ograniczone zaufanie do reklam. Stworzony przez nas spot jest ukłonem w stronę wszystkich ludzi kwestionujących wiarygodność reklamy jako takiej, bo sam tę wiarygodność pozornie kwestionuje - powiedział Paweł Rosiński, Prezes, Creative Director w "Czteryczwarte".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny