ROZWIŃ

Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem

Pracę w agencji social mediowej Fenomem zaczęli Daniel Biegaj (poprzednio pracujący w Netii), Michał Brzeczkowski (poprzednio w PLL LOT) oraz Michał Tomaszewski (poprzednio w Nowej Erze). Z kolei Maria Łukasik objęła nową funkcję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem
Od lewej: Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski

Daniel Biegaj przez ostatnie półtora roku ściśle współpracował z agencją Fenomem z ramienia Netii, gdzie jako kierownik zespołu ds. komunikacji online był odpowiedzialny za pełną komunikację internetową marek (zarówno w sektorze B2C, jak i B2B). Wcześniej zajmował się m.in. trade marketingiem i visual merchandisingiem w Europie Środkowo-Wschodniej dla Levi’s Strauss, zarządzaniem marketingiem sieci centrów handlowych Atrium oraz zarządzaniem marką 5.10.15

W agencji objął funkcję business development directora w nowo utworzonym zespole new businessowym. Będzie odpowiedzialny za budowanie nowych kompetencji w zespole, rozwój usług oraz rekomendacje dotyczące inwestycji.

Do zespołu new businessowego dołączyła Maria Łukasik, obejmując stanowisko new business managera. Poprzednio jako account manager zajmowała się w Fenomem obsługą jednego z największych klientów - Wizz Air. W agencji pracuje od półtora roku, wcześniej była związana z firmami Bageterie Boulevard i Headlines Porter Novelli.

Michał Brzeczkowski przejął w Fenomem obsługę accouncką Wizz Air. Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję social media & marketing specialist w PLL LOT. Wcześniej pracował m.in. w kilku agencjach PR-owych, realizując projekty dla marek lokalnych i globalnych.

Z kolei Michał Tomaszewski będzie w Fenomem prowadził działania PR dla marek Carex i Luksja (należących do PZ Cussons). Poprzednio przez 7 lat pracował w wydawnictwie Nowa Era, gdzie odpowiadał za promocję książek z dziedzin humanistycznych i artystycznych. Wcześniej zajmował się zarządzaniem produktem wydawniczym w Agorze i Wydawnictwie Prószyński i S-ka oraz pracował jako analityk badań jakościowych w SMG/KRC Millward Brown.

Zatrudnienie Biegaja, Brzeczkowskiego i Tomaszewskiego to kolejne w ostatnim okresie wzmocnienia personalne Fenomem - od początku ub.r. zespół agencji zwiększył się z 19 do 47 osób.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów