SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawid Maj i Aneta Musiał w Schulz brand friendly

Pracę w agencji reklamowej Schulz brand friendly zaczęli Dawid Maj i Aneta Musiał. Maj objął funkcję digital strategy plannera, a Musiał - account managera.

Article

Dawid Maj jako strateg w dziale digitalowym Schulz brand friendly ma wzmocnić kompetencje agencji w zakresie analityki i planowania mediów w internecie.

Poprzednio pracował przez 3,5 roku w agencji Novem, najpierw pełnił tam funkcję account manager, a później account manager team leadera. Realizował projekty m.in. dla firm i marek LOT, Bayer, Play, Bonduelle i Bank Smart.

Aneta Musiał specjalizuje się w zakresie ambient marketingu, organizacji konferencji i eventów. W Schulz brand friendly objęła funkcję account manager w dziale obsługi klientów.

Z branżą reklamową jest związana od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała przez ponad 3 lata jako kierownik działu obsługi klientów w agencji Niedzielski, a wcześniej m.in. w Agorze, Wirtualnej Polsce i DEMO Effective Launching. Realizowała projekty m.in. dla spółek CEZ, EDF, Cemex i PGD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dawid Maj i Aneta Musiał w Schulz brand friendly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl