DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl

Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg reklamowy platformy sprzedażowej eobuwie (część Modivo).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja DDB Warszawa zajmie się obsługą projektową brandu eobuwie (część spółki Modivo), w tym działaniami kreatywnymi, przygotowaniem spotu oraz kampanii digital.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/modivo-ceny-promocja-koniec-eobuwie-pl ##

- Zależało nam na znalezieniu partnera, który szuka nieszablonowych rozwiązań. Agencja DDB Warszawa przedstawiła pomysł, który doskonale współgra z dynamiką eobuwie.pl, naszą wizją i kreatywnym podejściem do komunikacji. Jestem przekonana, że ten wspólny projekt pozytywnie zaskoczy naszych klientów - mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.

- Bardzo się cieszymy, na współpracę z eobuwie.pl, to jedna z tych nielicznych polskich marek, która rewolucjonizuje swoją kategorię i porywa się na pionierskie rozwiązania w skali światowej. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy wspierać eobuwie.pl w ich ambitnych planach - mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska