Demo dla NovoRutinu C

Agencja DEMO Effective Launching przygotowała koncepcję i scenariusz spotu TV do nowej kampanii relaunchingowej marki NovoRutinuC.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem obecnej kampanii telewizyjnej jest nowe pozycjonowanie marki NovoRutinC (koncern farmaceutyczny US Pharmacia).

Kampanię od połowy września można zobaczyć na antenach ogólnopolskich, m.in. TVP1 i TVP2, TVN, Polsatu, TVN7 i TV4. Hasło kampanii brzmi "W trosce o zdrowie".

Agencja zdobyła budżet NovoRutinuC w drodze przetargu. Koncepcja spotu została przygotowana przez DEMO Healthcare. Za kreację odpowiadali Dariusz Chwierut Senior Copywriter i Grzegorz Garyga Art Director a przedstawicielem agencji był Janusz Śmiłek Account Manager. Ze strony klienta za kampanię odpowiada Agata Jasińska Product Manager marki NovorutinC. Spot został wyprodukowany przez ITI Home Studio.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych