SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska poinformował o sfinalizowaniu transakcji w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w jej skład. W wyniku połączenia powstanie oferta Dentsu Solution.

Dentsu Aegis Network Polska (właściciel agencji: Isobar,Lubię to - linked by Isobar, Carat,  Vizeum, Posterscope, iProspect, Amnet i Amplifi) na początku lutego dostała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na zakup 100 proc. akcji Grupy Red8.

Agencje należące do Red8 Group (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) mają w portfolio współpracę z klientami takimi jak m.in. Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.

Jak podało Dentsu, zakup Red8 Group wpisuje się w strategię firmy, która zakłada 50 proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje.

- Wierzę, że nasza wspólna oferta - Dentsu Solution - która będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i - co bardzo istotne - doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Firmy nie podają wartości transakcji.

Agencja R8 Advertising powstała w 2001. Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Wykupić konkurencję, zredukować personel.
Powtórzyć.

A potem płacz, że w PL nie ma nic polskiego.
Chciałoby się doczekać czasów, gdy to polska AR kupi zagraniczną.
odpowiedź
User
Roman
Nie da sie wygrywac przetargow wlasnymi kompetencjami to trzeba kupic agencje, ktora to potrafi :)
Po 3 latach okresu przejsciowego cala kadra managerska ucieknie tak jak to bylo z Socializerem :)
Wyrazy wspolczucia dla ludzi z Red8. Poza tymi ktorzy sprzedawali swoje udzialy bo Ci na pewno sa zadowoleni :)
odpowiedź
User
Piotr
Media Cap kupiło Scholz & Friends
Bridge2Fun / 4Fun - kupili FCB
odpowiedź