Dentsu Polska z wzrostem przychodów w II kwartale

Dentsu Polska odnotowała organiczny wzrost przychodów w II kwartale br. na poziomie 5,5 proc. rdr. Jednocześnie cały nowoutworzony klaster Central Europe (CE), do którego Polska należy, odnotował organiczny wzrost przychodów na poziomie +2 proc. r/r. Ostatnie 8 miesięcy to dynamiczna integracja zespołów creative, media i CXM w regionie, co przekłada się na wymierne efekty biznesowe klientów i całej grupy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dentsu Polska z wzrostem przychodów w II kwartale
fot. mat.pras.

Wzrost w regionie byłego klastra CEE, napędzany był przez bardzo dobre wyniki w Polsce, Rumunii i Czechach, co przełożyło się na organiczny wzrost przychodów +12,9 proc. r/r. Kluczowy wpływ na wynik miały nowe wygrane biznesowe (Wolt, Trendyol), rozwój nowych źródeł przychodu (Vodafone, Société Générale) oraz zwiększone budżety obecnych klientów mediowych.

Na tle regionu EMEA, który w drugim kwartale odnotował spadek organiczny o -3,8 proc. r/r, a w całym półroczu o -2,4 proc., wzrost przychodu netto o +2 proc.w regionie CE pozostaje solidny. Szczególnie wyróżnia się właśnie Polska, która w II kwartale br. osiągnęła +5,3 proc. wzrostu, potwierdzając siłę lokalnego podejścia do biznesu, w tym duży wzrost w obszarze mediów.

– Obserwujemy wyraźny, pozytywny trend wzrostowy w regionie Europy Środkowej, co stanowi silny sygnał na tle innych rynków. Szczególnie cieszy stabilny rozwój krajów byłego klastra CEE, w tym Polski - które po niemal pięciu latach od rozpoczęcia integracji, utrzymują trwałą dynamikę wzrostu. To najlepsze potwierdzenie, że nasze strategiczne decyzje, konsekwentna realizacja, skuteczne przywództwo i partnerska współpraca przekładają się na długofalowe rezultaty – komentuje Katarzyna Klepczyńska-Ciężka, CFO Dentsu Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia