Design Alive, Frosta, DeClinic i PTPZ klientami agencji JBcomm

Agencja JBcomm rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firm FRoSTA i DeClinic. Ponadto odpowiada za komunikację tegorocznej edycji konkursu Design Alive i kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla producenta żywności mrożonej Frosta oraz specjalistycznej kliniki chirurgii szczękowo-twarzowej i stomatologii estetycznej DeClinic agencja JBcomm od początku października zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych.

Oba zlecenia zostały pozyskane w wygranych konkursach ofert. Agencja nie informuje, na jak długo podpisała umowy.

Jednocześnie JBcomm zaczęła działania komunikacyjne dla konkursu Design Alive Awards 2013, który zostanie rozstrzygnięty 21 listopada, oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” - realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych, a mającej na celu wykreowanie wśród dzieci w wieku 6-11 lat oraz ich rodziców i opiekunów pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu) jako zdrowej alternatywny dla napojów słodzonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"