SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów

Spółka DGTAL (powiązana z firmą audytorską Double Check) zajmująca się doradztwem mediowym na rzecz reklamodawców, z początkiem lipca br. rozpoczęła świadczenie usług na rzecz właścicieli mediów. Jej usługi doradcze dotyczą m.in. wspierania wzrostu sprzedaży, zarządzania produktem reklamowym, zarządzania sprzedażą oraz operacjami.

Article

DGTAL ma wspierać, oprócz właścicieli i dysponentów mediów, również firmy technologiczne oraz fundusze inwestycyjne inwestujące w aktywa mediowe potrzebujące lepszego zrozumienia branży mediowej. DGTAL planuje również wspieranie zagranicznych firm działających w obszarze mediów, które planują wejść na rynek polski.

- Wyzwaniem wielu wydawców w szybko zmieniającym się świecie mediów jest pełne zrozumienie procesów występujących po stronie planowania, zakupu i optymizacji całych kampanii a nie tylko pojedynczych mediów należących do konkretnych wydawców, portali czy stacji. Znajomość całości procesów po stronie klientów i domów mediowych pozwala lepiej przygotować ofertę zarówno dla klientów końcowych jak i pośredniczących w transakcjach domach mediowych. W praktyce oznacza to znalezienie właściwych USP, przedstawianie najlepszej argumentacji sprzedażowej, ustalenie sposobu dotarcia z ofertą, pozycjonowania na tle konkurencji, etc. DGTAL, posiadając pełny obraz rynku mediowego, jest w stanie w ramach projektu konsultingowego wesprzeć właścicieli i dysponentów mediów w zakresie zarządzania produktem (USP, cena, promocja) oraz sprzedażą. W praktyce wprowadzenie insightów sprzedażowych i produktowych może pozwolić zwiększyć przychody ze sprzedaży o kilka do kilkudziesięciu procent, w zależności od tego w jakie jest faktyczne zrozumienie po stronie danego medium - tłumaczy specyfikę działalności firmy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak, jej szef.

Dodaje, że doradztwo realizowane na rzecz mediów i ich właścicieli może dotyczyć zarówno prowadzenia krytycznych projektów produktowych jak i taktycznego doradztwa pozwalającego wykorzystać potencjał tzw.”low hanging fruits” i osiągnąć wymierne rezultaty biznesowe w postaci wzrostu przychodów nie ponosząc na ich wygenerowanie dużych nakładów.

- W praktyce oferta konsultingowa DGTAL będzie różna w zależności od rodzaju podmiotów. Ponieważ kompetencje DGTAL obejmują zarówno media offline jak i online DGTAL jest w stanie wspierać właścicieli mediów w każdym z tych kanałów. - podkreśla nasz rozmówca.

Jacek Dzięcielak równocześnie pełni funkcję CEO firmy audytorskiej Double Check. Jest absolwentem MBA University Calgary oraz INSEAD/CEDEP we Francji.

Z rynkiem mediów jest związany od 18 lat  - pełnił szereg funkcji w firmach na rynku mediów:  CEO Havas Media, CEO Media Impact Polska, członek zarządu Grupy Onet.pl oraz członek Rady Nadzorczej Media Impact Polska.

DGTAL działa od 2016 roku i pracuje dla największych reklamodawców w Polsce oferując usługi doradcze w zakresie strategii mediowych, optymalizacji budżetów mediowych oraz edukacji w zakresie mediów. W ubiegłym roku przychody DGTAL wyniosły 400 tys zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abc
Ten Pan się chyba pogubił. Sam nie wie dla kogo pracować. Niezależność i wiarygodność na linii klient (kupujący reklamy) i medium (sprzedający) żadna. I jeszcze próbuje sprawdzać agencje. A może też pracuje dla nich?
1 0
odpowiedź
User
Audytwór
Odpowiem od razu - nie ma popytu na te wydumane usługi, nie u was. Źaden marketer, którego pan audytor nazywa "klientem końcowym" (!!!) nie przyjdzie do panów od wyciskania kasy z mediów po usługi doradcze USP, cen itd. Przestańcie pajacować.
0 0
odpowiedź