Digital One dla marki LU Go!

Serwis wizerunkowy lugo.com.pl zapoczątkował obecność marki LU Go!w internecie. Działania w obszarze interactive mają zwiększaćświadomość marki wśród jej konsumentów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Komunikacja będzie polegała na połączeniu sekcji informacyjnej oprodukcie z sekcją rozrywkową, która proponuje konsumentowispożytkowanie energii od LU Go!. Każda część posiada elementy videoz udziałem hostów, pełniących role przewodników. W sekcji"Informacje" na pytania odpowiada ekspert, w części "Energia" -zabawny student.

Za koncepcję oraz wykonanie serwisu odpowiedzialny jest zespółDigital One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"