Digital One zajmie się obsługą Metsa Tissue

Agencja Digital One zwyciężyła w przetargu grupy Metsa Tissue na międzynarodową obsługę marek Mola i Tento. Umowa o współpracy została podpisana na rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Digital One zajmie się obsługą Metsa Tissue

Mola to marka z portfolio koncernu Metsa Tissue, pod którą oferowane są produkty takie jak: ręczniki papierowe, papier toaletowy, chusteczki kosmetyczne i higieniczne. W Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech te same produkty sprzedawane są pod marką Tento.

Przetarg dotyczył obsługi na wszystkich tych czterech rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Liczba i nazwy pozostałych jego uczestników nie zostały ujawnione.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Zakres współpracy obejmuje wszystkie działania marek w internecie oraz ich koordynację z działaniami w innych mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały