SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery Networks wybiera Point of View Business Communications do obsługi PR korporacyjnego

Discovery Networks nawiązało współpracę z firmą Point of View Business Communications Consultancy w zakresie prowadzenia komunikacji korporacyjnej. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Consultans Poland.

Nowo wybrana agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów w obszaru PR korporacyjnego. Została wyłoniona w przeglądzie ofert. Z ramienia Point of View prace koordynują Monika Bondarowicz oraz Marta Marczak.

Obie firmy nie podają szczegółów dotyczących współpracy.

Obsługą PR programowego Discovery Networks zajmuje się agencja Flywheel.

 

Dołącz do dyskusji: Discovery Networks wybiera Point of View Business Communications do obsługi PR korporacyjnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl